Dag 6: Hardenberg - Vorden (178 km) - Reisverslag uit Kropswolde, Nederland van Rob Rintjema - WaarBenJij.nu Dag 6: Hardenberg - Vorden (178 km) - Reisverslag uit Kropswolde, Nederland van Rob Rintjema - WaarBenJij.nu

Dag 6: Hardenberg - Vorden (178 km)

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Rob

25 Juni 2015 | Nederland, Kropswolde

ja ja dag 6 de eerste irritaties zijn er. Nee nee ik hoor jullie denken: dat is logisch al die dagen met elkaar en zo'n verschillend gezelschap. Maar nee hoor, het zijn andere irritaties. Onze Fons heeft 'n irritatie aan zijn knie en mijn archillespees loopt al 2 dagen te irriteren. Met wat paracetamol was het uiteindelijk goed te doen voor ons beiden. Het was met name voor de middag 'n hele mooie tocht, veel natuurschoon met mooie en rustige wegen. In de middag was het wat meer smalle grint- of zandpaden en met de racefiets gaat dat wat te snel. je moet je aandacht vooral richten op die paden waardoor het natuurschoon erbij in schiet. Moet ik toch vermelden dat mijn grote vriend Grad in de middag lek reed. Hij is altijd de 1e die 'n mening heeft over de staat van het materiaal van de ander. Nu had hij lek en zijn reserve binnenband was ook lek. 'n rendertje noemen wij dat. Na 5 minuten stond zijn band weer leeg en ik hoefde alleeen maar met 'n co2 patroontje de band op te blazen. 'n grote knal en de binnen- en buitenband was nu naar de filistijnen. 4 man lagen met de lachsteupen in het gras. Gelukkig waren we na 'n kwartiertje bij ons hotelletje en sloten we deze mooie dag af met 'n heerlijk biertje.

• 26 Juni 2015 - 10:30

Rob Rintjema:

Hey mannen, nog 2 dagen ploeteren op de fiets en dan mogen jullie weer lekker in jullie eigen bedje liggen.
    Wederom komt het schrijftalent van Peter naar boven. Misschien iets voor als je met pensioen gaat?
    Het is in ieder geval leuk om te lezen hoeveel plezier jullie samen hebben. Ik mis wel de foto dat Peer een schaap redt. Komt die nog?
    Veel plezier allemaal en tot morgen.
    Groetjes Margaret

• 27 Juni 2015 - 16:20