Dag 5: van Groningen naar Hardenberg (135 km) - Reisverslag uit Kropswolde, Nederland van Rob Rintjema - WaarBenJij.nu Dag 5: van Groningen naar Hardenberg (135 km) - Reisverslag uit Kropswolde, Nederland van Rob Rintjema - WaarBenJij.nu

Dag 5: van Groningen naar Hardenberg (135 km)

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Rob

24 Juni 2015 | Nederland, Kropswolde

We hebben heerlijk geslapen en gegeten in het jongerenhotel in Groningen maar vanmorgen werden we er rap uitgegooid toen ze Chris en Grad bij het daglicht zagen. Het is hier geen muppetshow zeiden ze en hun 65+ pasjes werden niet in behandeling genomen. Gelukkig kregen we wel nog wat ontbijt waarna we op ons gemak Groningen uitreden. Het was mooie droge dag met af en toe 'n zonnetje en mooie fietspaden door boswachterijen en langs Hunnebedden. in Emmen hadden Netty en Thijs 'n super mooi veldje met eettafels geconfiskeerd. Daar weer heerlijk gegeten waarna onze tocht verder ging naar Hardenberg. Het was 'n relaxt dagje en we waren al om 15.45 uur op ons logeadres. We hebben deze dag verder gebruikt om "n wasje te doen en de fietsen te poetsen. Vanavond wordt het bier met chinees dus dat komt allemaal weer goed.